fbpx

למה חשוב לבצע מידי כמה שנים בדיקת החזרי מס

אנשים רבים אינם יודעים זאת, אך הם זכאים להחזרי מס. החזרי מס יכולים להיות ממגוון סיבות. ישנם החזרי מס שניתנים משינוי סטטוס תעסוקה, סטטוס מצב משפטי, לחיילים משוחררים ועוד. ישנם שני סוגים שונים של החזרי מס, החזרי מס לעצמאיים והחזר מס לשכירים. אך למה חשוב לבצע מידי כמה שנים בדיקת החזרי מס?

למי מגיע החזרי מס

החזרי מס יכולים להגיע גם לעצמאיים וגם לשכירים. למעשה העצמאיים מחויבים מידי חודש לדווח על ההוצאות שלהם למס הכנסה, ובעקבות החובה הזו הם אינם מפספסים בדרך כלל את ההחזרים המגיעים להם. אך אנשים רבים אינם יודעים שיש שכירים רבים שגם להם, בדיוק כמו לעצמאיים, מגיע החזר מס. להבדיל מעצמאיים, שכירים אינם מחויבים בהגשת דיווח לרשויות המיסים בסוף השנה. מה שהם אינם יודעים שהם, כמו עצמאיים, יכולים לעשות זאת ויש מקרים רבים וזה יפעל לטובתם.

 

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

החזרי מס לשכירים

החזר מס אשר מגיעים לאנשים שהם שכירים ישראל, יכול להגיע לסכומים של אלפי שקלים. שכירים יכולים לדרוש את ההחזר הזה גם עד כ-6 שנים לאחור. לעיתים מחוסר ידע, או חשש לברר מול הרשויות, שכירים רבים אינם דורשים את ההחזר מס שמגיע להם. ישנם הערכות ושסטטיסטיקות המצביעות על כך שמגיע לישראל כ-8.5 מיליארד ש״ח החזרים ממס הכנסה. אל תהיו חלק מהסטטיסטיקה, ובצעו בדיקת החזר מס עכשיו לבדוק מה מגיע לכם וכמה.

למה חשוב לבצע מידי כמה שנים בדיקת החזרי מס
למה חשוב לבצע מידי כמה שנים בדיקת החזרי מס

למה חשוב לבצע מידי כמה שנים בדיקת החזרי מס?

כפי שהוזכר לפני, ישראלים יכולים לדרוש את כספם עד כ-6 לאחר מכן. במהלך השנים, ישנם שינויים רבים שעשויים לקרות בחיים שלנו ולשנות את מצבנו מול נקודות המס המגיעות לנו. ישנן מדרגות מסוימות לפי מס הכנסה בנוגע להחזרים המגיעים לנו והמדרגות האלה יכולות להשתנות בהתאם לכמה דברים טבעיים שיכולים לקרות בדרך כמו לידה, תשלום מזונות, מוגבלות, גירושים ועוד.

סטטוסים אלה יכולים לשנות את הזכאות לנקודות זכות והן יכולות להשתנות עם הזמן. לכן מאוד חשוב לבצע בדיקה מידי פעם. בנוסף לכך, ניתן לקבל החזר עד כ-6 אחורה. כלומר, שאם לא תבצעו בדיקה לראות האם מגיע לכם כספים ממס הכנסה, אחרי 6 שנים לא תוכלו לקבל את הכספים הללו, והכספים האלה כבר לא יוחזרו אליכם. לכן חשוב מאוד לבצע את הבדיקה הזו כל כמה שנים בכדי לדעת מה מגיע לכם ולקבל החזר כספי.

 

שכר שעתי

לסיכום

החזר מס יכול להינתן לאנשים רבים ממגוון סיבות שונות ומשתנות במהלך החיים. שכירים רבים אינם מודעים לכך, ולעיתים מודעים וחוששים לדרוש מהרשויות, אך הם זכאים להחזרי מס. את החזרי המס הם יוכלו לקבל עד כ-6 שנים לאחור. מכיוון שבמהלך השנים ובהתאם לסטטוס המשתנה שלכם, חשוב מאוד לבדוק לבצע בדיקות החזרי מס כל כמה שנים, וגם בכדי לוודא שלא עברו 6 שנים ולא קיבלתם כספים שלמעשה מגיעים לכם.

 

שטרות של יורו

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות